17 Şub 2011

Haftalık Seyir Defterim

Animasyon filmleri çok ama çok seviyorum. Kim sevmez:) Neşe veriyor insana, terapi niyetine her gün izlenir. Ben de aynen öyle yapıyorum, her hafta yeni bir animasyon keşfediyorum, bu hafta beğenimi en çok kazanan animasyon "Despicable me" yani "Çılgın Hırsız". Öyle bir beğeni ki her akşam eve döndüğümde maillere, twittera şöyle bir gözattıktan sonra en eğlenceli bölümlerini açıp izlemek, hatta çalışırken bir yandan da dinlemek benim için bir alışkanlık haline geldi. Size de tavsiye etmek istedim, eğer izlemediyseniz mutlaka izleyin derim;) Ama özellikle orijinali olsun.

Önceki haftalarda izlediğim animasyonlar ise şöyle: "Bolt", "G-Force", "Marry and Max"(bu stopmotion film ayrı bir post konusu olabilir)izlediğim ve önerdiğim filmler arasında.

Madem haftalık seyir defterimden konu açılmış, biraz da dizilerden bahsedeyim. Her fırsatta bir bölüm izlemek üzere indirdiğim dizi "Mad Man", daha önce izlememiş olmaktan utanç duyarak, şiddetle tavsiye ettiğim dizilerden, özellikle mesleği reklamcılık&tasarım olan arkadaşlar için;) Birinci sezonu henüz bitirdim, devam edip etmediği hakkında bilgim yok ama her zaman yaptığım gibi sezon sezon indiriyorum ya da şu dizi sitesinden izliyorum;) Aynı şekilde House MD, Chuck, Californication, Spartacus, The Pacific dizilerini yayınlandığı günün ertesi günü bu siteden izliyorum.

Ne kadar verimli çalışırsam çalışayım, bişeyler izlemeden geçen günlerimi çok boş hissediyorum, bilmem size de oluyor mu ama benim son zamanlarım işte böyle geçiyor.;)

Her ne izliyorsanız, size de iyi seyirler, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...