18 Mar 2010

Blog olmaktan çıktı burası.

Blog demek günlük demek, ben önceleri iki-üç günde bir güncellerken, şimdilerde haftaları buluyor:/ Hiç zaman bulamıyorum desem yalan olur, buluyorum aslında. Amma velâkin odak noktam değişince çizim de yapmaz oldum, bloga da eklemez oldum.. Şöyle anlatayım; yeni odak noktam web tasarım oldu. Gönlümden geçen şey her zaman illüstrasyon ve kartpostallar. Ancak bir tasarımcı mutlaka web tasarım yapmalı/yapabilmeli ve ben de bu geç kalınmış eksikliğimi tamamlayacak fırsatı arkadaşlarım sayesinde buldum. Bu sırada öğrenme sürecim devam ediyor, hem sadece web tasarım ile photoshop da değil, Illustator de öğreniyorum, html ve css'e de merhaba dedim;) Bu arada söylemeden geçemiycem, bu photoshop var ya bu photoshop, her gün yeni bir şeyini öğreniyorum, şaşkınlık ve sevinç içinde uyguluyorum. Hele ki Illustrator.. Bunları öğrenip geliştirdikçe mutlu oluyorum.. Neyse anlatmak istediğim artık sadece freelance tasarımcı değilim. Hem freelance hem officer(!) olarak çalışanım, akşamlarımı da boş geçirmiyorum.. öğreniyorum, öğreniyorum;)

Bu arada kız kardeşim Tekstil Bölümünden mezun oluyor. Yukarıdaki fotoğraf da onlar için tasarladığım katalogtan bir kesit;)

İşte hayat böyle öğrenmekle ve çalışmakla geçiyor sevgili takipçilerim;)Beni mazur görün, çok kısa zaman sonra çizimlerimle göreceksiniz beni, hem de heryerde;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...