18 Kas 2009

Sevinçten uçan balon olmak.

İşte ben de bu kadar kolay seviniyorum, hemen böyle sevinçten havalara uçuveriyorum. :))

Henüz tanışmadığım ama düşüncelerine önem verdiğim bir çift var buradan tanıdığım. Onlar meğer benim çalışmalarımı izlemişler, üstüne üstlük çok beğenmişler. Özellikle çizimlerimi sevmişler:) Ben sizi yirim. Yolda olan bebeğinizi de yirim:)) İşte bu da öyle bi şımarıklık anında çıkan bi çizim:) Ama bu bahsettiğim güzel çift ve bebişleri için çok güzel düşüncelerim var benim. ;)

4 yorum:

  1. Yoo iş teklifi falan değil Recep bey, çalışmalarımın beğenilmesi yetiyor;)

    YanıtlaSil
  2. Esra mahçup ettin bizi. Bu süper işleri beğenmemek elde değil zaten. Eline, aklına sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.

    Dün akşam da siz beni mahçup etmiştiniz, ödeşmiş olduk:p

    Bir an önce tanışmak için sabırsız haldeyim:)

    YanıtlaSil

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...