28 Eyl 2009

Doğal imajlara bile!

Bir öncekii postta yer alan tasarım nymphea'ya komik birşeyler çağrıştırınca, üniversite yıllarımda eğlenerek çalıştığımız bu kampanya aklıma geldi.. Hemen yayınlamak istedim:) Hey gidi okul yıllarım. :)

Reklam Kampanyası dersimizde, severek ve eğlenerek çalıştığımız bir afiş.. 'Çalıştığımız' dedim çünkü bu afiş için bir grup arkadaştan ve sevgili hocamdan yardım aldım;) saçları gür olan ve saçları olmayan iki kişiyi de unutmamak lazım;)) Biraz da Photoshop mahareti birleşince.. ;)

2 yorum:

  1. Vaayy, iste buna bayildim:) Keske yayinlansaymis (sadece odevle sinirli kalmasaymis.. Elinize saglik:P

    YanıtlaSil
  2. Belki burdan birileri görüp yayınlamak ister Nilüfercim;))

    YanıtlaSil

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...