19 Haz 2009

Turkuaz


Turkuaz rengini neden bu kadar çok sevdiğimi anladım.. Odamın duvarlarını neden bu renge boyadığımı, neden perdede bu rengin hakim olduğunu, neden bu renkte birer gömleğim ve yeleğim olduğunu ve hatta kardeşimle yatak örtülerimizin, hatta ve hatta diş fırçamın renginin neden turkuaz olduğunu, tasarımlarıma bu rengi neden bu kadar çok yansıttığımı sonunda anladım.. Evet kesinlikle anladım.. Aşığım bu renge.. Adana'ya da aşığım.. Yaşadığım şehir turkuaz, göl turkuaz, gök mavi, yer yeşil, ikisinin karışımı yine turkuaz..

Dün üniversitemi ziyaret ettim.. Giderken öğrencilik anılarım canlandıığı gibi bu önemli sonuca vardım:)) Yıllardır önünden severek geçip gittiğim bu güzel manzara bilincimde çok güzel yer edinmişe benziyor.. Zira dikkat ettim ki üniversitede her yer yine turkuaz, kütüphanenin içi bile:D ve bir de meşhur cafemiz Turkuaz Cafe..

İşte, en sevdiğin renk nedir diye soranlara cevabım..
Turkuaz dolu nice güzel anılar dilerim kendime :))

2 yorum:

  1. (: benim yerime de gezseydin güzelim adanamızda, üniversitemizde.
    turkuaz kafe'yi de severiz di mi ess :D ayrıca turkuaz sana çok da yakışıyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim canımm.. EVet Turkuaz Cafemiz vazgeçilmezimizdi:) göl manzaralı ve kalabalık :P Geziyorumm, yürüyorum sokaklarında müzik kulağımda;)

    YanıtlaSil

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...