17 Nis 2009

Smart ödülüm :)


Tam da beni mutlu eden şeylerden bahsetmişken, sevgili Şule güzel bir sürprizle mutluluğumu ikiye katladı:) ve tam da izlenmemekten yakınırken izlendiğimi hissetmenin mutlululuğu da eklenince deymeyin keyfime;) Şulecim çookk teşekkür ederim beni bu ödüle layık gördüğün için;) Senin için ve küçük şeylerden mutluluk duyan herkes için bu güzel smart çiçeğini çizdim;)

Ve sırada kurallar var,

kural 1 - ödülü veren kişinin linkini yayınlamak: Şuşu

kural 2 - Ödülü layık gördüğün blog sayfasını yayınlamak: Sevgili Nilüferin blog sayfası nymphea

kural 3 - Ödülü layık gördüğün kişiye haber vermek.

4 yorum:

  1. esracığım bir yorumunda okumuştum tabletimize sağlık yazmıştın:) seninde hem tabletine hem ellerine,hemde güzel yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çookk teşekküür ederim Şulecimm, o senin yüreğinin güzelliği canım arkadaşım;)

    YanıtlaSil
  3. Canim benim cok tesekkurler, en kisa zamanda sayfamda yayinlayacagim en kisa zamanda:) Opuyorum..

    YanıtlaSil
  4. Hadi bakalım sen de ödülünü ver güzel bir bloga;)

    Ben de seni öpüyorum canımm..

    YanıtlaSil

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...