10 Nis 2009

"İlk"ler


Bu çizimler, Çizgili Dünya'da yer alan ilk çizimlerim.. Şimdi aslında bunlara burada yer vermemin asıl sebebini anlatayım.. Her sabah olduğu gibi kimsesiz sessiz blogumu ziyaret ettim.. Ve bir de ne göreyim, bir adet izleyicim var.. Uzun zamandır beklenen an gelmişti benim için:)) Bu vesileyle blogumda bir güncelleme yapma hevesiyle yanıp tutuştum:)) Son günlerde en çok severek yaptığım şey aklıma geldi.. İlk Çizgili Dünya çizimlerimi, ilk izleyicime hoşgeldiniz diyerek huzurlarınıza sunuyorum:))
Bu vesile ile sevgili Pino ve Sevgili Biraz'a, bana özgürce çizim yapma şansını verdikleri için çok teşekkür ediyorum.. Sizi çok seviyorum;) ve izleyicilerimi:))

6 yorum:

  1. Seni en iyi ben anlarım canım :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin blog sayfama o zaman;)

    YanıtlaSil
  3. tesadüf keşfettim blogunu hayalimdeki mesleği yapıyorsun malesef farklı bir yerdeyim ama şuan için :))
    bilirsin tasarım bir tutkudur vazgeçilemez (:
    takipçinim artık öğreneceğim çok şey var senden :p

    YanıtlaSil
  4. İyi ki keşfetmişsin Mor Büyü, hoşgeldin bloguma;)

    Tasarım bir tutkudur kısmına katılıyorum;) İyi bir şeyler paylaşabiliyorsam ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
  5. ...ve iyi ki Cizgili Dunya'ya katildin sevgili Esra, sevgiler:))

    YanıtlaSil

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...