25 Ara 2011

Kar Kafası

Bu günlerde bir "Kar Kafası" yaşıyorum ki sormayın.

Hayatında kar görmemiş olmak sizin için çok şaşırtıcı olsa da, Adana'da hiç kar yağmadı ve ben seyahatlerimi hep karsız yerlere yapmışım. Geçen kış İstanbul'da çok hafif yağdığı dönem buradaydım. Bir de şu günlerde, bu kadar yoğun yağmasa da, her yağdığında aynen bu kafayı yaşıyorum.

İçimdeki çocukça duygulara engel olamayıp dilimi uzatıyor, oradan oraya koşmak istiyorum. Neden? Bilmiyorum:)

Bir an önce "Kar topu Kafası" ve Kardan Adam Kafası"nı yaşamak dileğiyle. ^^

3 yorum:

  1. Süper bir duygu.. Keşke hepimiz bu heyecanı ve neşeyi her sene yaşayabilsek:)

    YanıtlaSil
  2. ben de ben de ben de öyle istiyorum, benim olduğum yere de yağmadı henüz bize de yağsın....

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. evet evet çok süper bir duygu ama bir yerlerde insanların üşüdükleri düşüncesi buruk bir sevince dönüşüyor maalesef:/ Onların da sevinmesi dileğiyle;))

    YanıtlaSil

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...