24 Ağu 2013

Sevilesi Şeyler: Mint yeşili


Hayır korkmayın, burayı bir moda blogu yapmak değil niyetim. Şu rengin güzelliğine bakın! Her zaman sevdiğim ve bana huzur verdiğine inandığım renklerin başında geliyor. Zaten blogun renklerinden de belli oluyor. Bu rengi hayatımın her alanında her şeyle uyumlayıp kullanabilirim. Yukarıda bunun için bir kaç örnek seçimim var. Ordan burdan seçip bir araya getirip "sevilesi şeyler" başlığı altında yayınlayalım istiyorum. Bakar bakar feyz alırız, ilham olsun hepimize ve belki onlardan her hangi birine sahip olmak isteyenler için bir aracı olmuş olalım fena mı? :)

Linkler numaralarına göre şöyle:
1. Bu mint yeşili gömlek, lacivert bir jean ile harika olurdu dostum!
2. Bu yastığın aynısını odama yapmak için sabırsızlanıyorum.
3. Bu marka olmasa da bu renk ojem dolabımda var bile;)
4. Yemelere kıyamam!
5. Bu çanta inanılmaz güzel!
6. Odama çok yakışırdı.
7. Çok hoş bir iPhone Case
8. Ok yaydan çıkmış parmağıma dolanmış.
9. Fazla söze gerek yok All gitsin! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüş bildirme şeysi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...